Dejan Lovren: Razvili smo vrhunski parfem ekskluzivno za kupce u dm-u

Gotovo 1.000 obožavatelja pozdravilo Dejana Lovrena ispred dm prodavaonice

U suradnji s dm-om vatreni reprezentativac Dejan Lovren, direktor modnog branda Rock Filius Matija Mišić te Hrvatska Parfemska Kuća na čelu s Tomislavom Vrbancom kreirali su novi parfem Vetiver Rock. Dostupan je ekskluzivno kupcima u svim dm prodavaonicama diljem Hrvatske. Vetiver Rock hrvatski je proizvod i prvi parfem hrvatskog modnog brenda Rock Filius, a namijenjen je ženama i muškarcima. Riječ je o vrhunskom proizvodu, ekstraktu parfema koji sadrži visokih 30 posto esencijalnih ulja u svome sastavu.

-Kreiranje parfema Vetiver Rock za mene je bilo posebno iskustvo. Želio sam stvoriti parfem koji bih i sam nosio, miris koji će ljudi pamtiti i za kojim će se okretati, a Vetiver Rock je upravo to- naglasio je Dejan Lovren prilikom predstavljanja parfema Vetiver Rock.

Dejan Lovren razveselio je obožavatelje i obožavateljice finih parfema i sporta koji su ga u nedjelju mogli i osobno upoznati. Gotovo 1.000 obožavatelja okupilo se ispred dm-ove prodavaonice u Arena centru kako bi ga pozdravili i sa sobom ponijeli uspomenu na susret s proslavljenim nogometašem – autogram na svojem primjerku parfema Vetiver Rock.