Zagreb troši preko milijun kuna na promociju novog rotora

Iz Grada tvrde kako je previđena kampanja u skladu sa zahtjevima Europske unije, koja je sufinancirala većinski dio rekonstrukcije
PXL_171019_26454397

Prema pisanju Večernjeg lista, Zagreb će u promotivnu kampanju novog rotora izdvojiti oko 1.2 milijuna kuna. Kampanjom je predviđeno tristo reklamnih majica i isto toliko šilterica, petsto brošura, minimalno dva oslikana tramvaja i tri autobusa, kao i tristo plakata u njima te najmanje pet jumbo plakata, od čega dva moraju biti osvijetljena. Međutim, iznos neće pokriti i tri makete rotora uz zgradu Gradske uprave, a u koje će se utrošiti dodatnih 227 tisuća kuna.

Promocija trenutno najvećeg gradilišta u metropoli, započet će nekoliko mjeseci prije dovršetka radova na kružnom toku u travnju, a uskoro će se raspisati natječaj za najbolje idejno rješenje. Tvrtka koja pobjedi na njemu morat će osigurati određenu minutažu na televiziji i radiju, prostor u novinama te izraditi bannere za oglašavanje na portalima. Također, dva do pet dana prije puštanja u promet, od pobjednika se zahtjeva da pokrene kampanju na društvenim mrežama s kojom će morati doprijeti do 150 tisuća Zagrepčana.

Iz Grada tvrde kako je kampanja u skladu sa zahtjevima Europske unije, s obzirom na to da je upravo ona uložila 85 posto ukupne vrijednosti rekonstrukcije rotora.

Grad Zagreb
Hrvatska
Ostalo